> Beleef de revolutie in de ontwatering – Ecolift XL

Beleef de revolutie in de ontwatering – Ecolift XL

Energie wordt steeds duurder. Voorschrijvers, installateurs en eindgebruikers zoeken daarom in alle bereiken van de installatietechniek naar energiebesparende oplossingen. Met de Ecolift XL hebben we een stroombesparend alternatief voor het klassieke pompstation ontwikkeld, die we u voor het eerst op de VSK 2018 willen voorstellen.

Als marktleider bemoeid KESSEL AG zich al meer als 50 jaar met de opgave de direkte weg in de gebouwontwatering veilig en zeker te maken. Met het nieuwe Hybride-pompstation voor pariculiere woningen en utiliteitsgebouwen volgen we dit principe: Ecolift XL gebruikt de efficiency van het aanwezige afschot en pompt het afvalwater alleen bij terugstuwing in de riolering.

Bovendien laat KESSEL AG zijn uitgebreide assortiment aan pompstations zien. Van de Minilift F voor particuliere woningen tot de Aqualift F XL installaties voor de utiliteitsbouw heeft KESSEL AG voor iedere uitdaging de juiste oplossing!

De terugstuwbeveiliging Staufix staat al meer dan 40 jaarvoor een betrouwbare terugstuwbeveiliging. Met afneembareaansluitstompen vereenvoudigt de nieuwe Staufix nu de montage- vooral bij de renovatie. Bovendien beschikt hij over eengeïntegreerd, traploos in hoogte verstelbaar opzetstuk t.b.v.inbouw in de vloerplaat. „Naast de basisversie is er nu eentweede model, de StaufixControl. De tweede uitvoering is voorzienvan een signaalgever, die een alarm op de terugstuwbeveiligingactiveert. Dat biedt huiseigenaren nog meerzekerheid.

Leer de revolutie in de ontwatering - Ecolift XL - persoonlijk kennen, op stand D 34 in hal 8.

>> Klik hier voor gratis toegang!

Service center Nederland

• Advies & binnendienst