>  >

Linearis Comfort – DE nieuwe goot voor de badsanering

Linearis Comfort – DE nieuwe goot voor de badsanering

Lage inbouwhoogte en hoge afvoercapaciteit

Met de Linearis Comfort heeft de KESSEL AG  haar gotenassortiment met een bijzonder lage goot uitgebreid. De totale inbouwhoogte bedraagt van het basiselement tot de rand van de goot slechts 93 millimeter. Daarmee kan zij in bijna alle gevallen ingebouwd worden, zonder dat de reeds voorhanden zijnde vloerhoogte verlaagd moet worden en is bijzonder geschikt voor toepassing bij badsanering. Ondanks de minimale inbouwdiepte heeft de Linearis Comfort een afvoercapaciteit van 63 liter per minuut bij 10 millimeter opstuwing. Het frame van de gootrand kan aan de meest verschillende vloerbekledingen aangepast worden. Het is van 7 tot 22 millimeter verstelbaar in hoogte.

Veelzijdige vormgevingsmogelijkheden

De Linearis Comfort biedt talrijke vormgevingsvarianten. Zo kan de rand van de goot ofwel in klassiek RVS gebruikt worden of omgekeerd en individueel betegeld worden. Bovendien zijn er vele verdere randvarianten, die met de nieuwe douchegoot gecombineerd kunnen worden. Onder andere kan men het eigen logo in de rand laten frezen.

Voorbeeldige hygiëne

Met haar vlak en zelfreinigend oppervlak bemoeilijkt de kunststofgoot het ontstaan van schimmels en bacteriën. De eenvoudige reiniging draagt bovendien bij tot de hygiëne. Slechts de rand moet afgenomen worden om de goot comfortabel te reinigen.